HOTEL Dos Playas Faranda Cancun
Naszym zdaniem
Sympatyczny, nieduży hotel przy plaży. Niska zabudowa, tropikalne
pejzaże, rodzinna atmosfera, bez luksusów, ale przyzwoity standard,
piękny ogród i dobra zabawa.
Położenie
Przy plaży, w strefie hotelowej
Cancun, niedaleko przystani (stąd promy na Isla Mujeres), ok. 3 km od
centrum Caracol, 25 km od lotniska.
Wyposażenie
Całodobowa recepcja w lobby,
minimarket, restauracja główna Iguanas (kuchnia międzynarodowa i
meksykańska, wieczory tematyczne, dwa tarasy z częściowym widokiem na
morze), restauracja japońska i restauracja tajska, bar przy basenie,
punkt wymiany walut, Wi-Fi. Niedaleko hotelu znajduje się wypożyczalnia
samochodów.
Pokoje
W dwupiętrowych budynkach otoczonych
ogrodem; standardowe, podstawowo wyposażone, łazienka (prysznic,
suszarka do włosów), klimatyzacja, sejf, telewizor, telefon, mała
lodówka, Wi-Fi. Pokoje na parterze mają nieduży taras, niektóre pokoje
wyżej usytuowane mają balkon. Istnieje możliwość wypożyczenia żelazka i
deski do prasowania.
Wyżywienie
All inclusive - śniadania, obiady,
kolacje w formie bufetów, przekąski, pizza, lokalne napoje bezalkoholowe
i alkoholowe, kolacja w restauracji a'la carte (wymagana rezerwacja).
Sport i rozrywka
Dwa baseny o okrągłym
kształcie, tarasy słoneczne, leżaki, baldachimy, nieduża siłownia,
siatkówka, tenis stołowy, piłkarzyki, program animacyjny, okazjonalnie
wieczorna rozrywka, dwa korty tenisowe, pawilon masażu na plaży, sporty
wodne.
Dla dzieci
Plac zabaw w ogrodzie, dmuchańce na tafli wody, wysokie krzesełka w restauracji.
COVID
Ze względu na bardzo dynamicznie
zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19,
hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian
dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia
zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju.
Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w
trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w
opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy
reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z
komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi
odwiedzanego
kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych
Zmiana świadczeń
Informujemy, że w rzadkich
przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty
sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary
na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje
są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i
wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli
uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu
polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ
ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się
polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa
polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe.
Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do
kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób
sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku
ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low
costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład
lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać
ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane
uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same
jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy
możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych
taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata
podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie
zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są
rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i
wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na
podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen,
zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych.
Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej
zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np.
decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po
utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z
tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel
prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami
lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg
oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczna obsługa telefoniczna,
ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.