TRAVELIADA.PL:
713405050
koszt: opłata wg. stawek operatora
pn-pt: 9.00-19.00    so: 9.00-16.00
GWARANCJA UDANYCH WAKACJI
Certyfikat Polskiej Izby Turystyki Certyfikat Rzetelna Firma
Emiraty Arabskie > Ras Al Khaimah

MANGROVE HOTEL RAS AL KHAIMAH

standard hotelustandard hotelustandard hotelustandard hotelustandard hotelu
kod oferty: 213441 - 250 - 8107
MANGROVE HOTEL RAS AL KHAIMAH
poprzednie zdjęcie
następne zdjęcie
Długość pobytu:
7 dni / zmień
Typ dojazdu:
samolot
Data wylotu:
2024-04-05  godz. 07:20 / zmień
Data powrotu:
2024-04-12  godz. 20:40
Wylot z:
Poznań / zmień
Wyżywienie:
BB - śniadania / zmień
Liczba osób:
2 (2 dorosłych) / zmień
cena od 2506
7 dni / osobę
Udogodnienia:
klimatyzacja
dostęp do internetu
windsurfing
sport
blisko lotniska
basen odkryty
region nadmorski
wczasy-egzotyczne
Liczba osób dorosłych:
Liczba dzieci:
Wiek dzieci:
Wyjazd z:
Termin:
Dł. pobytu:
Wyżywienie:
Zakwaterowanie:
Cena:
Rodzaj zakwaterowania
Cena
DELUXE ROOM (119)
dostępna
5 010,72 PLN
Superior room (75599)
dostępna
5 277,84 PLN
Cena za rezerwację dla 2 osób (2 osoby dorosłe)
niedostępny
Rezerwacja
Opis wycieczki
Przewodnik
Wycieczki fakultatywne
Hotel Mangrove

Wysokiej klasy hotel. Komfortowe wnętrza, dogodna lokalizacja, doskonała obsługa.

Położenie:    
W pobliżu centrum miasta, 10 minut jazdy z lotniska w RAK, godzina jazdy z lotniska w Dubaju. Hotelowy bus zawozi klientów bezpłatnie na plażę do hotelu Bin Majid Beach Hotel.

Wyposażenie:    
Eleganckie lobby z miejscami wypoczynkowymi, całodobowa recepcja, wypożyczalnia samochodów, doceniana przez znawców restauracja chińska Noodles Corner, klimatyczna kawiarnia Side Walk z kącikiem sziszy, restauracja Rainbow, Blue Bar przy basenie, centrum biznesowe, pralnia, room-service.

Pokoje:    
Eleganckie, przestrzenne, w klasycznym stylu - łazienka z wanną, prysznicem, suszarką do włosów, TV sat, telefon, sejf, minibar, Wi-Fi.
Dziecko do 4 r. ż. nie otrzymuje dostawki.
W pokojach Standard i Executive nie ma możliwości wstawienia trzeciego łóżka tzw dostawki.

Wyżywienie:    
BB oferuje
: Śniadania w formie bufetów.
HB oferuje: Śniadania i kolacje w formie bufetów. Napoje dodatkowo płatne
All Inclusive oferuje: Śniadania, obiady i kolacje w formie bufetów, popołudniowa kawa, herbata, ciasto, napoje i alkohole do godz. 23.00. Goście wypoczywający na plaży hotelu Bin Majid Beach Hotel mogą krzystać z lunchu w restauracji Al Rahala, Aqua Baru i Waves Baru w godzinach 10:00-17:00.

Podczas trwania Ramadanu mogą obowiązywać pewne ograniczenia w hotelach co do: godzin otwarcia lokali gastronomicznych, pór posiłków, serwowania alkoholi, rozrywek itp.

Sport i rozrywka:    
Basen, fitness club, odnowa biologiczna, siłownia.

Dla dzieci:    
Możliwość wynajęcia opiekunki.

Przelot:    
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.

W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Wizy:  
  
Obywatele RP podlegają obowiązkowi wizowemu. Bezpłatne wizy wjazdowe otrzymuje się na przejściach granicznych bez konieczności uzyskania wcześniejszej promesy. Zezwalają one na  jednorazowy pobyt w ZEA do 30 dni. Wymogiem niezbędnym jest posiadanie paszportu ważnego co najmniej 6 miesięcy od daty powrotu. Władze ZEA nie uznają polskich paszportów tymczasowych jako dokumentów uprawniających do wjazdu do ZEA. Paszporty te honorowane są jedynie do celu tranzytu lub wyjazdu z kraju.

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Osobom niepełnoletnim powinni towarzyszyć rodzice o tym samym nazwisku. Młodej kobiecie powinien towarzyszyć mąż, brat lub ojciec noszący to samo nazwisko. W innym przypadku mogą być potrzebne dodatkowe dokumenty umożliwiające na wjazd do kraju.

Informacje o lotach liniami Wizzair:    
Lecąc z WIZZ, każdy pasażer może wziąć ze sobą:
-jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie)
-do 6 sztuk bagażu odprawionego ważących mniej niż 32 kilogramy każda (bagaż główny za dopłatą)
-towary kupione w sklepach bezcłowych na lotnisku po przejściu kontroli bezpieczeństwa

Ponieważ ilość miejsca na pokładzie samolotu jest ograniczona, nie możemy zagwarantować, że bagaż podręczny będziesz mieć przy sobie w kabinie. Tylko pasażerowie z wykupioną usługą Wizz Priority będą mogli zabrać na pokład swój bagaż podręczny. Bagaż podręczny wszystkich pasażerów, którzy nie wykupili usługi Wizz Priority, zostanie umieszczony w luku bagażowym samolotu i będzie można go odebrać przy taśmie bagażowej na lotnisku docelowym.

Płyny można przewozić na pokładzie tylko w pojemniku o maksymalnej pojemności 100 ml, zapakowane w przezroczystą torbę o pojemności 1 litra i wymiarach 20 x 20 cm, którą można uszczelniać wielokrotnie. Bagaż zostanie sprawdzony na lotnisku.

Dodatkowe przedmioty na pokładzie  
Na pokład możesz wnieść bezpłatnie te przedmioty:
-płaszcz lub koc;,
-telefon komórkowy;
-coś do czytania na czas lotu;
-dla dzieci do lat 2: jedzenie na czas lotu oraz składana spacerówka lub mała kołyska
-para kul dla pasażerów z niepełnosprawnością ruchową
WIZZ Priority
Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), Twój bagaż podręczny na pewno będzie przewieziony w kabinie i będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład dodatkowej (+1) małej torby (torebki, torby na aparat lub laptopa), której wymiary nie przekraczają 40 x 30 x 18 cm i trzeba ją umieścić pod fotelem przed Tobą.
Wybór miejsca (za opłatą)
Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.

Cena zawiera:  
  
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczny rezydent przebywający na stałe w Dubaju, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT, w przypadku lotów liniami Wizzair (KTW-DWC-KTW) - tylko bagaż podręczny.
 
Cena nie zawiera:    
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, podatku turystycznego Tourism Dirham Fee (10 dirhamów za noc za pokój, płatne na miejscu w recepcji), w przypadku lotów liniami Wizzair (KTW-DWC-KTW) - bagażu rejestrowanego (możliwość wykupienia za dopłatą 720 zł/os do 20 kg w obie strony).

Większość hoteli pobiera depozyt (zwrotny) od klientów w wysokości ok. 200-500 dirhamów (w zależności od standardu hotelu) za noc za pokój w razie korzystania z mini baru i innych płatnych usług. Zazwyczaj kwota ta jest blokowana na karcie kredytowej. Jeśli klienci posłużą się gotówką, w przypadku zwrotu (kiedy nie skorzystają z żadnych płatnych usług) mogą otrzymać pieniądze w lokalnej walucie (dirhamy). Nie posiadamy informacji o konkretnych wysokościach depozytu - jest to sprawa indywidualna przy każdej rezerwacji. Wszystko zależy od długości imprezy, rodzaju wyżywienia, recepcji. Klienci muszą to uzgodnić na recepcji. Mogą także poinformować hotel, że nie chcą płacić depozytu i proszą o opróżnienie minibaru i że w przypadku korzystania z płatnych usług będą płacić od razu gotówką - ale to muszą ustalić na recepcji. Nie jesteśmy w stanie potwierdzić na 100%, że dany hotel się na to zgodzi.
Zadaj pytanie
dotyczące tej oferty
Treść zapytania
Imię i nazwisko
Email
Nr telefonu
    Oświadczam, iż ukończyłem/am 16 rok życia i zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Traveliada.pl, NIP: 751-151-79-72, REGON: 081065539, Rejestr Organizatorów Marszałka Dolnośląskiego nr 583, adres siedziby: ul. Celtycka 6, 54-153 Wrocław, w celu marketingowym, wysyłania newslettera oraz prowadzenia konta w sklepie. Podanie danych jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest moja zgoda. Mam prawo wycofania zgody w dowolnym momencie. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu odwołania zgody. Mam prawo żądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Strona stosuje profilowanie użytkowników m.in. za pośrednictwem plików cookies, w tym analitycznych, o czym więcej w Polityce Prywatności.
[zobacz więcej...]
wyślij