TRAVELIADA.PL:
713405050
koszt: opłata wg. stawek operatora
pn-pt: 9.00-19.00    so: 9.00-16.00
GWARANCJA UDANYCH WAKACJI
Certyfikat Polskiej Izby Turystyki Certyfikat Rzetelna Firma
Mauritius > Wybrzeże Południowe

Manisa Hotel

standard hotelustandard hotelustandard hotelustandard hotelustandard hotelu
kod oferty: 241276 - 224 - AMUMUSG99G
Manisa Hotel
poprzednie zdjęcie
następne zdjęcie
Długość pobytu:
6 dni / zmień
Typ dojazdu:
samolot
Data wylotu:
2024-09-16  godz. 17:05 / zmień
Data powrotu:
2024-09-22  godz. 16:05
Wylot z:
Warszawa / zmień
Wyżywienie:
BB - śniadania / zmień
Liczba osób:
2 (2 dorosłych) / zmień
cena od 5213
6 dni / osobę
Udogodnienia:
klimatyzacja
żeglarstwo
windsurfing
sport
basen odkryty
region nadmorski
wczasy-egzotyczne
Liczba osób dorosłych:
Liczba dzieci:
Wiek dzieci:
Wyjazd z:
Termin:
Dł. pobytu:
Wyżywienie:
Zakwaterowanie:
Cena:
Rodzaj zakwaterowania
Cena
Pokój standardowy (RMSD000000 - KL20)
dostępna
11 220,00 PLN
Pokój standardowy (RMSD000000 - KL20)
dostępna
15 726,00 PLN
Cena za rezerwację dla 2 osób (2 osoby dorosłe)
niedostępny
Rezerwacja
Opis wycieczki
Przewodnik
Wycieczki fakultatywne

HOTEL Manisa Hotel

Naszym zdaniem

Uroczy, nieduży hotel trzygwiazdkowy, położony w pobliżu zatoki Trou aux Biches. Kameralna atmosfera, troskliwy personel, tropikalna roślinność, skromniejszy standard.

Położenie

Północno-zachodnie wybrzeże, przy Coastal Road w miejscowości Flic-en-Flac.  

Wyposażenie

Recepcja, salon wypoczynkowy, restauracja, bar, room service, usługi pralnicze, wypożyczalnia samochodów, bezpłatne łącza Wi-Fi.    

Pokoje

Double standard - pokój dwuosobowy; łazienka (prysznic, suszarka, wc), telewizor, telefon, klimatyzacja, minibar, balkon lub taras. 

Wyżywienie

BB - śniadania HB  - śniadania i kolacje (a'la carte), napoje do kolacji płatne 

Sport i rozrywka

Basen,taras słoneczny, bilard, okazjonalnie występy lub muzyka na żywo. 

Dla dzieci

.

Uwagi

Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient. Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt. Na pobyt turystyczny wiza nie jest potrzebna. Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy.

COVID

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych

Zmiana świadczeń

Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczna obsługa telefoniczna, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.  
Zadaj pytanie
dotyczące tej oferty
Treść zapytania
Imię i nazwisko
Email
Nr telefonu
    Oświadczam, iż ukończyłem/am 16 rok życia i zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Traveliada.pl, NIP: 751-151-79-72, REGON: 081065539, Rejestr Organizatorów Marszałka Dolnośląskiego nr 583, adres siedziby: ul. Celtycka 6, 54-153 Wrocław, w celu marketingowym, wysyłania newslettera oraz prowadzenia konta w sklepie. Podanie danych jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest moja zgoda. Mam prawo wycofania zgody w dowolnym momencie. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu odwołania zgody. Mam prawo żądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Strona stosuje profilowanie użytkowników m.in. za pośrednictwem plików cookies, w tym analitycznych, o czym więcej w Polityce Prywatności.
[zobacz więcej...]
wyślij